ابزار تشخیصی و سلامت, پزشکی و سلامت, مراقبت بیمار در منزل

بررسی کامل دستگاه تست قند خون فری استایل لیبر ۲؛ معرفی محصول، ویژگی ها و نحوه استفاده

بررسی-دستگاه-تست-قند-خون-لیبر-۲-فری-استایل

دستگاه تست قند خون فری استایل لیبر 2 یک سیستم پایش مداوم قند است که از دستگاه خوانش، اپلیکیشن و یک حسگر یکبار مصرف که در پشت بازو استفاده می شود، تشکیل شده است.

دستگاه تست قند خون لیبر 2 فری استایل برای بزرگسالان و کودکانی که مبتلا به دیابت هستند استفاده می شود. البته نکته‌ی حائز اهمیت این است که این دستگاه باید برای کودکان ۴ سال به بالا استفاده شود.

با سنسوری که دستگاه تست قند خون لیبر ۲ فری استایل دارد شما می توانید به راحتی آن را اعمال کنید. با استفاده از این ویژگی، قند خون شما با اسکن توسط این حسگر، حتی از روی لباس هم قابل بررسی است. این حسگر کوچک و محتاطانه ای که در پشت بازو استفاده می شود به طور مداوم سطح قند خون را در مایع بینابینی بدن اندازه گیری می کند. شما می توانید این سنسور را به طور مداوم و تا ۱۴ روز بپوشید، چراکه در برابر آب مقاوم است و در هنگام دوش گرفتن، شنا یا ورزش به کار خود ادامه می دهد.

شما می توانید از دستگاه تست قند خون فری استایل لیبر ۲ یا اپلیکشین FreeStyle LiberLink برای اسکن حسگر خود و دریافت سطوح قند خون و هشدارهای خود استفاده کنید. شما باید برای اینکه یک اطلاعات کامل از سطح قند خون داشته باشید هر ۸ ساعت توسط سنسور این دستگاه خود را اسکن کنید.

خرید سنسور تست قند خون لیبر 2

خرید سنسور تست قند خون لیبر 2

با دستگاه تست قند خون FreeStyle Libre 2 می توانید :

  • سطح قند خون خود را فقط با اسکن و بدون ایجاد درد و خراش بر روی انگشتان خود چک کنید
  • خوانش سطح قند خون شما در هر زمان، در هر مکان و به آسانی با استفاده از دستگاه تست قند خون فری استایل لیبره ۲ امکان پذیر است
  • می توانید از اپلیکیشن FreeStyle LibreLink به جای خود دستگاه تست قند استفاده کنید
  • با “دستگاه تست قند خون لیبر ۲ فری استایل ابوت ( Abbott ) و مجموعه ابزارهای سلامت دیجیتال آن، با چالش های خود در مدیریت دیابت مقابله کنید

مجموعه برانکارد می تواند با صراحت بگوید که این فناوری یک کیت جذاب است که در واقع شما را سالم تر و همانگ تر با متابولیسم و قند خون خود می کند. در ادامه قصد داریم شما را با نحوه کار این دستگاه آشنا کنیم تا پس از خرید دستگاه تست قند خون فری استایل لیبره ۲ با مشکلی مواجه نباشید.

دستگاه-تست-قند-خون-فری-استایل-لیبر-۲

نحوه کار با دستگاه تست قند خون فری استایل لیبره ۲

بعد از “خرید دستگاه تست قند خون فری استایل لیبر 2 توسط مشتریان عزیز سوالات مختلفی در مورد نحوه کار دستگاه تست قند خون لیبر ۲ فری استایل بوجود می آید که عبارتند از :

سنسور دستگاه تست قند خون لیبر ۲ فری استایل چگونه متصل می شود ؟

  • یک بسته سنسور یا همان حسگر ( حاوی حسگر واقعی قند خون است که به پوست شما می چسبد )
  • یک اپلیکاتور سنسور، حسگر را روی پوست شما اعمال می کند
  • سپس با یک پد الکلی، پوست را قبل از استفاده آماده کنید

محل توصیه شده برای اعمال، پشت هر دو بازو می باشد. بسته سنسور و اپلیکاتور به یکدیگر متصل می شوند و این حسگر را وارد اپلیکاتور می کند تا به بدن شما متصل شود. توصیه می کنیم بسته حسگر را روی یک سطح صاف قرار دهید و اپلیکاتور را به داخل بسته سنسور فشار دهید.

سپس پوست خود را تمیز کنید، اپلیکاتور را در ناحیه ای که می خواهید روی آن اعمال کنید قرار دهید و فشار دهید. این سنسور را به بازوی شما تزریق می کند. برای اطمینان از چسبندگی آن را برای چند ثانیه نگه دارید.

نکته : یک سنسور جدید را ۶۰ دقیقه قبل از تمام شدن سنسور قدیمی اعمال کنید و از اسکنر فری استایل لیبر ۲ خود برای اتصال سنسور جدید استفاده کنید و حسگر قدیمی را به اپلیکشن بر روی گوشی خود متصل کنید. این به شما کمک می کند که از تاخیر یک ساعته و زمان کالیبراسیون اجتناب کنید، بنابراین هیچ فاصله ای در بین خوانش های قند خون نخواهید داشت. شما می توانید سنسور جدید را درست در کنار سنسور قدیمی روی همان بازو اعمال کنید.

خرید-دستگاه-تست-قند-خون-لیبر-۲-فری-استایل

آیا سوزن درد دارد ؟

این یک سوزن نسبتاً ترسناک است؛ سوزن فیلامنتی را که در پوست خود وارد می کنید. سوزن مکانیسم انتقال رشته است و فیلامنت را وارد پوست می کند و سپس سوزن بیرون می آید. ممکن است ترسناک به نظر برسد اما در حقیقت ۹۵٪ مواقع هیچ دردی وجود ندارد.

دستگاه تست قند خون لیبر ۲ فری استایل چگونه سطح قند خون شما را می خواند ؟

فیلامنت این دستگاه حاوی آنزیمی به نام گلوکز اکسیداز است، این آنزیم با مایع بینابینی واکنش داده می شود و گلوکز را به پراکسید هیدروژن تبدیل می کند. سپس جریانی تولید می شود که به صورت الکترونیکی به دستگاه تست قند خون فری استایل لیبر ۲ یا اپلیکیشن گوشی هوشمند شما منتقل می شود.

مهم است که توجه داشته باشید که این قرائت بینابینی است نه قرائت خون؛ این یک جایگزین برای خواندن خون است که به اندازه کافی قرائت های درستی را ارائه می دهد.

پس به طور خلاصه می توانیم نحوه کار با دستگاه تست قند خون فری استایل لیبره ۲ را به صورت زیر بیان کنیم :

  • سنسور FreeStyle Libre 2 با استفاده از اپلیکاتور در پشت بازو اعمال می شود. اکثر کاربران گزارش داده اند که دستگاه تست قند خون لیبر ۲ فری استایل و اعمال حسگر آن بدون درد بوده است.
  • با دستگاه “فری استایل” لیبر ۲ یا اپلیکیشن FreeStyle LibreLink، حسگر خود را اسکن می کنید تا خوانش های قند خون خود را ببینید و آلارم مخصوص را دریافت کنید.
  • خوانش فعلی سطح قند خون، داده های ۸ ساعته و یک روند را می بینید که نشان می دهد سطح قند خون شما به کجا می رود.

ویژگی های دستگاه تست قند خون فری استایل لیبره ۲

شما با خرید دستگاه تست قند خون لیبر ۲ فری استایل از مزیت های زیر برخوردار خواهید شد :

استفاده آسان :

سنسور به راحتی به پشت بازو متصل می شود و می توان آن را به مدت ۱۴ روز پوشید.

دقت عالی :

دقت عالی در کل و حتی در محدوه قند خون پایین، زمانی که بیشترین اهمیت را دارد از ویژگی مهم این محصول است.

محتاطانه و راحت :

سطح قند خون خود را در هر زمان، هر مکان و فقط با یک اسکن ساده یک ثانیه ای می توانید حتی از روی لباس بررسی کنید.

هشدارهای اختیاری :

آلارم های جدید سطح قند خون اختیاری را می توان به صورت جداگانه با توجه به نیاز شما تنظیم کرد.

بدون نیش انگشت ( سوراخ کردن انگشت ) :

شما می توانید بدون ایجاد خراش بر روی انشگت خود، سطح گلوکز خون را به دست آورید.

مشخصات-دستگاه-تست-قند-خون-لیبر-۲-فری-استایل

مشخصات فنی دستگاه تست قند خون فری استایل لیبر ۲

  • دمای کارکرد : ۵۰ درجه فارنهایت (۱۰ درجه سانتی گراد ) تا ۱۱۳ درجه فارنهایت ( ۴۵ درجه سانتی گراد )
  • منبع تغذیه دستگاه تست قند خون : باتری لیتیوم یون ( قابل شارژ )
  • ابعاد دستگاه : ۱۶ × ۶۰ × ۹۵ میلی متر
  • وزن دستگاه تست قند خون لیبره ۲ فری استایل : ۶۵ گرم
  • دمای کاری سنسور : ۵۰ درجه فارنهایت ( ۱۰ درجه سانتی گراد ) تا ۱۱۳ درجه فارنهایت ( ۴۵ درجه فارنهایت )
  • منبع انرژی سنسور : باتری اکسید نقره ای
  • محدوده خواندن سنسور : ۴۰ تا ۴۰۰ میلی گرم در دسی لیتر
  • اندازه سنسور : ارتفاع ۵ میلی متر، قطر ۳۵ میلی متر
  • وزن سنسور : ۵ گرم

افرادی که دارای دیابت نوع ۱ و نوع ۲ هستند، با خرید دستگاه تست قند خون “لیبر 2” فری استایل می توانند همیشه سطح قند خون خود را بررسی کنند تا از روند بهبودی خود آگاه باشند. این دستگاه مزایایی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد که کمتری دستگاهی در بازار از ویژگی های تست قند خون فری استایل لیبر ۲ برخوردار است.

شما برای آگاهی از قیمت دستگاه تست قند خون فری استایل لیبر۲ می توانید با کارشناسان برانکارد در تماس باشید. همکاران ما اطلاعات کاملی را در مورد این محصول از جمله “قیمت دستگاه تست قند خون لیبر ۲ فری استایل”، نکات خرید و سایر موارد را در اختیارتان خواهند گذاشت.

فروشگاه اینترنتی برانکارد با بررسی کامل این محصول و راهنمایی در مورد استفاده از دستگاه تست قند خون لیبر ۲ فری استایل سعی بر این دارد که بعد از خرید دستگاه تست قند خون لیبر ۲ فری استایل با مشکلی در مورد نحوه استفاده مواجه نشوید. با این حال، اگر پس از خرید دستگاه تست قند خون فری استایل لیبر ۲ با مشکلی بابت نحوه استفاده آن مواجه بودید، می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید تا راهنمایی جامعی را در اختیارتان قرار دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.