پزشکی و سلامت, کرونا

چرا ثبت و ارسال سفارش به مدت محدود در برانکارد متوقف شد؟

با توجه به ماهیت فروشگاه اینترنتی برانکارد که یک فروشگاه آنلاین تجهیزات و وسایل پزشکی از جمله ماسک و مواد ضدعفونی کننده محسوب می‌شود، با هجوم بحران کرونا، تعداد سفارشات به طور نامعمولی افزایش پیدا کرد و همزمان همکاران برانکارد در بخش پردازش، تامین، بسته بندی، و انبار و لجستیک با حجم کار بسیار زیادی روبرو شدند.

از آنجایی که یک فروشگاه آنلاین از بخش‌های مختلفی از جمله انبارداری، تامین، دریافت و پردازش سفارشات و.. تشکیل می‌شود، ارسال سفارشات فقط یکی از بخش‌های این چرخه گسترده است. برای پاسخ به افزایش چندبرابری سفارشات، نیاز به زیرساخت‌های فناورانه و انبارداری مختلف بودیم که فراهم کردن بستر آن یک شبه ممکن نبود.

در این شرایط، برخی معتقد بودند که باید سفارشات مشتریان در بازه‌های ثبت شده توسط آن‌ها ارسال شود که با توجه به حجم بالای سفارشات امکان پذیر نبود. بعد از آن با افزایش بازه زمانی جهت ارسال سفارشات، سعی بر تامین و ارسال سفارشات مشتری‌هایمان داشتیم که با توجه به بحران بوجود امده کمک چندانی به رفع دغدغه هموطنان نبود.

بنابراین برای حفظ کیفیت ثبت و ارسال سفارشات ، تصمیم گرفتیم فروش سایت را به طور موقت محدود کنیم تا تامین و ارسال کالاهای ضروری مردم را با سرعت بیشتری انجام و سفارشات با حفظ استانداردهای بهداشتی، به دست مشتری‌ برسد. این باعث شد تا برخی از هموطنان امکان ثبت سفارش را در روزهای گذشته از دست بدهند.

بعد از آن با توجه به نیاز بیمارستان‌های سانتر کرونا برای درمان افراد مبتلا به کرونا، تعداد محدود ماسک و دستکشی که جهت سفارش هموطنان سراسر کشور، آماده ارسال بود، برانکارد به دستور وزارت بهداشت، در اختیار این ارگان قرار داد.

در گام بعدی، برانکارد با فراهم کردن زیرساخت‌های لازم در انبار و افزایش ظرفیت فروش، آمارگیری و انبارگردانی و اقدامات دیگر در این راستا، سعی در بالا بردن کیفیت ثبت و ارسال سفارش داشته که این کار، روندی زمان‌بر بود.

اگر از کسانی هستید که در روزهای گذشته با پیام عدم امکان ثبت سفارش مواجه شده‌اید، و یا جزو عزیزانی هستید که در این مدت موفق به ثبت سفارش نشدید، از شما عذرخواهی می‌کنیم.

خوشبختانه هم اکنون با اقدامات مختلف و بهبودهایی که در بخش‌های مختلف برانکارد انجام گرفت، محدودیت‌های ثبت و ارسال سفارش طی دو روز آینده برطرف خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.