بالش، تشک، پشتی طبی

انواع تخت ماساژ

تخت ماساژ

تخت ماساژ مهم ترین وسیله شماست که بعد از مهارت در رتبه دوم قرار دارد. وقتی میز ماساژ مناسب خود را پیدا کردید، کیفیت کار شما بیشتر می شود و مشتریان شما تجربه با کیفیت تری را تجربه می کنند.

با چنین طیف گسترده ای از انواع تخت ماساژ در بازار، چگونه تخت مناسب خود را پیدا می کنید ؟ تیم تحریریه برانکارد در فهرستی از عوامل مهمی را که باید قبل از سرمایه گذاری در نظر بگیرید را گردآوری کرده است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. پس با ما همراه باشید.

انواع تخت ماساژ

ابتدا باید تصمیم بگیرید که تخت ماساژ ساده می خواهید یا تخت ماساژ پرتابل. “تخت ماساژ” قابل حمل دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد؛ یعنی می توان آن را تا کرد و از مکانی به مکان دیگر حمل کرد و معمولاً وزن آن بسیار کمتر از یک تخت ثابت است.

هنگامی که تصمیم گرفتید تخت قابل حمل یا ثابت می خواهید، می توانید بین دو مدل یکی را انتخاب کنید. تخت های شیب دار در انتها باز هستند و سر تخت ها را می توان تنظیم کرد که اساساً به آنها یک پشتی بلند می دهد.

اگر خدماتی مانند طب سوزنی، رفلکسولوژی، درمان های زیبایی، ماساژ سر و درمان های ورزشی پا را ارائه می دهید، می تواند مفید باشد.

میز ماساژ تخت مدل ساده تری است که نمی توانید آن را کج یا تنظیم کنید. بسیاری از ماساژور ها یک مدل شیب دار را انتخاب می کنند، زیرا در طیف وسیع تری از خدمات کمک می کند و می تواند به راحتی مشتری بیفزاید.

حتماً بخوانید : تاثیر ماساژ در سلامتی

 

تخت های ماساژ

ابعاد تخت ماساژ

اکنون که نوع تخت ماساژ مورد نظر خود را می دانید، انتخاب تخت ماساژی که ابعاد مناسبی برای راحتی شما و مشتری داشته باشد ضروری است.

طول :

تخت های ماساژ معمولاً بین ۶۳ تا ۸۱ سانتی متر عرض دارند و ابعد استاندارد معمولاً ۷۶ سانتی متر عرض و ۱۸۰ سانتی متر طول دارند. شما می خواهید مطمئن شوید که تخت شما به اندازه کافی پهن و بلند است تا مشتریان شما به راحتی روی میز ماساژ بخوابند.

ارتفاع :

در حالی که راحتی مشتری مهم است، بسیار مهم است که عرض و ارتفاعی را انتخاب کنید که به شما این امکان را می دهد که وظایف خود را هر روز انجام دهید بدون اینکه بدن شما دچار مشکل شود.

بیشتر ارتفاع تخت ماساژ از ۲۲ سانتی متر تا ۹۶ سانتی متر قابل تنظیم است. یک قانون کلی این است که تخت ماساژ خود را در ارتفاعی قرار دهید که تقریباً در مفصل ران شما بیفتد. از آنجایی که ارتفاع قابل تنظیم از میزی به میز دیگر متفاوت است، قبل از “خرید تخت ماساژ”، ارتفاعی را که برای شما ایده آل است اندازه بگیرید.

عرض :

در حالی که ارتفاع میز ماساژ اغلب قابل تنظیم است، عرض آن قابل تنظیم نیست.

ماساژور ها معمولاً تخت ماساژی با عرض ۶۳ تا ۶۸ سانتی متر را ترجیح می دهند، زیرا کار کردن و خم شدن روی آن آسان تر خواهد بود.

اگر بین این اندازه ها قرار دارید و می توانید مطمئن شوید که وضعیت بدنی به اندازه کافی قوی دارید تا بتوانید در طول روز روی یک میز پهن تر خم شوید، می توانید یک میز ماساژ با عرض ۷۰ تا ۷۶ سانتی متر را نیز انتخاب کنید.

وزن تخت ماساژ :

جنبه بعدی که باید در نظر بگیرید وزن کاری و وزن قابل حمل تخت ماساژ است.

وزن کاری تخت ماساژ ، مقدار وزنی است که تخت می تواند تحمل کند و شما باید مطمئن شوید که وزن کاری تخت ماساژ شما نیازها و سبک ماساژ شما را برآورده می کند.

وزن کار را می توان با ترکیب وزن ماساژور و مشتری محاسبه کرد. وزن های کاری بالاتر معمولاً میزهای سنگین تری هستند، اما اگر خدماتی مانند ماساژ شیاتسو یا ماساژ های ورزشی انجام می دهید، وزن کاری بالاتر ضروری است.

وزن کار تخت های ماساژ معمولاً بین ۱۳۶ تا ۲۷۲ کیلوگرم است، بنابراین باید مطمئن شوید که تخت های ماساژ مناسب برای شما و نیازهای مشتریانتان است.

اگر تخت خود را حمل نمی کنید، وزن حمل عامل مهمی نیست. اما اگر یک تخت ماساژ پرتابل یا همان قابل حمل می خرید، مهم است که وزنی را در نظر بگیرید که به شما امکان می دهد آن را حمل کنید. به عنوان یک قانون استاندارد، تخت های ماساژ قابل حمل با وزن ۱۳ کیلوگرم یا کمتر به عنوان قابل حمل در نظر گرفته می شوند.

آسایش مشتری

هنگامی که نوع تخت ماساژ برای شما مناسب تر است بررسی کردید، وقت آن است که در نظر بگیرید که چه بالشتکی راحت تر از همه مشتریان شما را حفظ می کند. هم ضخامت و هم چگالی بالشتک باعث ایجاد تفاوت در میزان راحتی مشتریان شما می شود.

ضخامت روکش روی میز ماساژ معمولاً بین ۵ تا ۱۲ سانتی متر است. در حالی که گزینه های مختلفی وجود دارد، کارشناسان ما حداقل ضخامت ۶ سانتی متر را توصیه می کنند. بالشتک های با چگالی بالا شکل خود را حفظ می کنند و مشتریان شما را راحت می کنند و تخت ماساژ با دوام و با ماندگاری بیشتری را ایجاد می کنند.

میز ماساژ

لوازم داخلی

اغلب به نظر می رسد که اثاثه یا لوازم داخلی می تواند یک گزینه انتخابی باشد، اما شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که تخت ماساژ شما با دوام است و به راحتی تمیز می شود.

اکثر تخت های ماساژ با وینیل، چرم، پی وی سی یا مواد مصنوعی دیگر روکش شده اند. کارشناسان ما وینیل با کیفیت را توصیه می کنند، زیرا می تواند تمیز کردن آسان و ماندگاری آن ها بهتر باشد.

قاب تخت ماساژ

آخرین عاملی که باید در نظر بگیرید، مواد قاب تخت ماساژ شما است. شما می توانید بین قاب چوبی یا فلزی یکی را انتخاب کنید و هر دو گزینه های با دوام هستند. اکثر ماساژورها فریم های چوبی را به دلایل زیبایی شناسی انتخاب کنند، اما فریم های فلزی برای افرادی که به دنبال تخت برقی هستند، انتخاب عالی هستند.

با توجه به عوامل بسیار زیادی که باید هنگام انتخاب و خرید تخت ماساژ در نظر بگیرید، مهم است که خود را صرف کنید و آنچه را که برای شما مناسب است پیدا کنید. تخت ماساژ می تواند کیفیت خدمات شما را افزایش یا کاهش دهد و تاثیر زیادی بر احساس شما در پایان هر روز خواهد داشت. پس از در نظر گرفتن این شش عنصر مهم از یک تخت ماساژ، باید بتوانید یکی را پیدا کنید که برای نیازهای منحصر به فرد شما مناسب باشد.

با تشکر از اینکه ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید، اگر تجربه ای راجع به انتخاب و خرید تخت ماساژ داشته اید، خوشحال می شویم که دیدگاه های خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

در صورت لزوم می توانید با کارشناسان ما در برانکارد تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان برانکارد شما را در انتخاب تخت ماساژ یاری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.