پزشکی و سلامت

رنگ تاتو اینتنز

رنگ تاتو اینتنز یک برند آمریکایی است که یک کمپانی در چین نیز دارد. این کمپانی بیشتر در زمینه تولید تناژ مشکی فعال است و اولویتش تولید رنگ تاتو بدن است، به همین دلیل تنوع رنگ تاتو بدن اینتنز نسبت به رنگ تاتو صورت و ابرو خیلی بیشتر می باشد و این رنگ ها بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. کیفیت رنگ اینتنز اصلی بسیار بالا است و ماندگاری بالایی نیز دارد. همچنین رنگ تاتو اینتنز پخش یا تغییر رنگ ندارد. رنگ تاتو اینتنز اورجینال در سه حجم ۳۰ میل، ۲۴۰ میل و ۳۶۰ میل عرضه می شود. قیمت رنگ تاتو اینتنز نسبت به اورجینال بودنش، بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

رنگ اینتنز یکی از رنگهای مخصوص تاتو است البته تاتو با رنگها و روش های مختلفی انجام میشود و هر روز رنگها و مدل های مختلفی از تاتو در مراکز زیبایی کشور اتفاق انجام می شود به علت تنوع در اسم ها و رنگ های متفاوت تاتو ابرو ، همیشه آرایشگا ه ها از استفاده از نام رنگ تاتو ها طفره می روند پس با راهنمایی چند روش کوتاه میتوانید بهترین خرید را در این زمینه داشته باشید
رنگی که عملکرد بهتری دارد می بایست ماندگاری بیشتری نیز داشته باشد. با فرمول جدید مقاوم در برابر خشک شدن بدون نگرانی در مورد خشک شدن مرکب می توانید با آن کار کنید
رنگ تاتو گاهی اوقات می تواند سبب آلرژی شود اما رنگ تاتو اینتنز دارای فرمولی است که فاقد اجزای مضر سایر رنگ ها است و ما قبل از آنکه روی پوست دیگران تست کنیم روی پوست خودمان امتحان می کنیم.
رنگ تاتو اینتنز بر خلاف اکثر تولید کننده گان با اجزای گیاهی و سازگار با بدن انسان درست شده است بنابرین در خرید آن ها تردیدی نداشته باشید.
به خاطر بسپارید رنگ تاتو ایتنز دارای رنگ بندی های مختلفی می باشد و همچنین مناسب برای بدن و صورت می باشد به عنوان مثال رنگ های لب اینتنز بسیار خوش رنگ با ماندگاری بسیار بالا برای تاتوی لب هستند.

از دست ندهید:کیف تاتو

رنگ تاتو اینتنز

رنگ تاتو اینتنز : ویژگی های رنگ تاتو اینتنز تاتوی ابرو با رنگها و روش های مختلفی انجام میشود و هر روز رنگها و مدل های مختلفی از تاتو ابرو در آرایشگاه های کشوراتفاق انجام میشود. به علت اسم ها و رنگ های متفاوت تاتو ابرو ، همیشه آرایشگا ه ها از استفاده از نام رنگ تاتو ها طفره میروند. پس از این به بعد با رفتن به فروشگاه های فروش رنگ تاتو و با دانستن این اسامی و رنگهای آنها به راحتی رنگ مورد نظر خودتون سفارش بدید.

مقاومت به خشک شدن رنگ تاتو در جریان :

– رنگی که عملکرد بهتری دارد می بایست ماندگاری بیشتری نیز داشته باشد. با فرمول جدید مقاوم در برابر خشک شدن بدون نگرانی در مورد خشک شدن مرکب می توانید با آن کار کنید.

تولید بهترین پیگمنت ها در آزمایشگاه اینتنز :

– بدین معنی که زمان زیادی برای تحقیق ، آزمایش و پالایش پیگمنت ها بر اساس استانداردها صرف شده است.

ایمنی رنگ :

هر بطری در سه آزمایشگاه براساس استانداردها تست و در اتاق تمیزی تولید می شود.

تمام گیاهی و طبیعی :

این رنگ تاتو بر خلاف اکثر تولید کننده گان با اجزای گیاهی و سازگار با بدن انسان درست شده است.

فاقد حساسیت :

رنگ تاتو گاهی اوقات می تواند سبب آلرژی شود. رنگ اینتنز دارای فرمولی است که فاقد اجزای مضر سایر رنگ ها است و ما قبل از آنکه روی پوست دیگران تست کنیم روی پوست خودمان امتحان می کنیم.

از دست ندهید:سوزن تاتو و ایدز

انواع رنگ تاتو اینتنز :

رنگ تاتو اینتنز قرمز رنگ تاتو بیوتاج قرمز رنگ تاتو بیوتاج قهوه ای روشن رنگ تاتو بیوتاج قهوه ای تیره یادتان باشد وقتی که تصمیم به تاتو و یا هاشور ابروی خود گرفته اید، تمام نکات بهداشتی را نیز رعایت کنید. زیرا در غیر این صورت احتمال عفونت وجود دارد. در ابتدا لازم است از بهداشت مکان و لوازم آن مطمئن شوید و گول پیشنهاد های ارزان قیمت را نخورید. پیشنهاد می شود وقتی برای تاتو یا هاشور ابرو به آرایشگاه می کنید، سوزن مخصوص یک بار مصرف را همراه خود داشته باشید. زیرا با یک بار مصرف بودن سوزن از انتقال بیماری های واگیر دار مثل هپاتیت A,B,C جلوگیری می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.