سوالات پزشکي, قلب و عروق

آیا من اسپاسم دارم یا مشکل قلبی یا …؟

حدود 7 و 8 ماهیه که یک احساس گرفتگی در زیر بغل سمت چپ و پشت کتف چپ داشتم به طوریکه شبها نمی توانستم به بغل چپ بخوابم. زیاد برایم آزار دهنده نبود و مشکل را جدی نمی گرفتم. این احساس هم بیتشر شبها موقع خواب برایم پیش می امد.
اما دو سه روزه که این احساس براسم آزار دهنده شده است و پریشب ساعت 5 صبح با یک احساس خیلی بد از خواب پریدم و یک گرفتگی بسیار شدید در سمت چپ احساس کردم. طوریکه مرگ را جلوی چشمم دیدم با شدت شروع به دویدن توی آپارتمان کردم و کولر رو هم روشن کردم و تنفس عمیق کردم تا حالم بهتر شد!

اما آن احساس گرفتگی خفیف همچنان تا شب برایم باقی بود. عصر دوباره آن احساس گرفتگی شدید و مرگبار به سراغم آمد و من تا کلینیک دویدم و با همان احساس مرگبار به کلینیک رسیدم … آنجا به من یک آمپول زدند و حالم بهتر شد! دکتر با تردید گفت که شما اسپاسم دارید اما بهتر است به متخصص اعصاب مراجعه کنید … برایم قرص دیکلوفناک و دیازپام و مولتی ویتامین تجویز کردند. این داروها حالم را بهتر کرده اما هنوز احساس گرفتگی را در سمت چپ به طور مداوم دارم …. به نظر شما علت چیست و آیا واقعا اسپاسم است یا مشکل قلبی؟ حتی بعضی از دوستان پزشکم می گویند که مشکل معده دارم! به نظر شما مشکلم چیست و باید به کدام متخصص مراجعه کنم؟

به یک فوق تخصص قلب مراجعه کنین با انجام اکو و تست قلب مشکلات احتمالی شما مشخص خواهد شد …اما اگر پزشک قبلا گفته مشکل شما اسپاسم است باید منشا عصبی اون رو رفع کنین . نگران نباشید… ورزش و آرامش روحی خود را افزایش بدین و از فشار روحیتون بکاهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.